2016 m. vasario 12 d., penktadienis

5 patarimai, kaip savo skrajutes paversti išskirtinėmis:

Šių dienų marketingo pasaulis mirga nuo įvairiausių reklamos galimybių, tuo tarpu spaustuvės taip pat siūlo keletą gaminių, kurie padės informuoti savo tikslines grupes, suteikti papildomos informacijos ar pasiūlyti papildomas vertes. Tarp spausdintinės reklamos būdų dominuoja skrajutės, todėl pateikiame pasiūlymus, kaip lengvai patobulinti savo reklamines skrajutes.



1. Parašykite išskirtinę  antraštę

Naudokite įsimenančius šūkius, skambias ir neįprastas antraštes, kurios ilgai išliks jūsų auditorijos atmintyje. Svarbu, kad jūsų skrajutės antraštė patrauktų vartotojo dėmesį ir suintriguotų, kad likęs skrajutės tekstas taip pat būtų perskaitytas. Svarbiausią žinutę perkelkite į skrajutės viršų, nes būtent ši vieta dažniausiai pastebima iš pirmo karto.

2. Dizainui  naudokite spalvotą ir dėmesį patraukiančią vizualinę informaciją

Pastebima, kad vienas didelis paveikslėlis ar nuotrauka padaro daugiau įtakos nei keletas mažų paveikslėlių. Išskirtinė nuotrauka ar paveikslėlis atkreipia dėmesį, sukuria tam tikrą nuotaiką ar iliustruoja norimą žinutę. Labai svarbu pasirinkti tinkamą iliustraciją, kad vartotojui nebūtų sukurtas klaidingas įspūdis.

3. Susikoncentruokite į savo produkto ar paslaugos gerąsias savybes

Skrajutėse nesvarbu teksto ilgis, kiek žodžių ar simbolių panaudosite, tačiau tiesiog būtina tinkamai parinkti tekstą, kuris vartotoją privers suprasti, kuo jūsų paslauga ar prekė yra išskirtinė. Todėl labai svarbu išskirti pagrindines vertes, kuo tai bus geriau už panašias alternatyvas ir kokias naujas galimybes siūlote.

4. Neperkraukite vaizdo

Niekas nėra pasakęs, kad skrajutė privalo būti užpildyta nuo vieno krašto iki kito. Patariame to ir nedaryti. Jeigu norite, kad jūsų pateikta informacija būtų aiški, suprantama ir įsimintina, tuomet tarp teksto blokų palikite tuščios vietos, toks tekstas bus lengviau skaitomas. Pastebėsite, kad neperkrautas vaizdas neerzina nei akių, nei minčių.

5. Norite grįžtamojo ryšio – pasiūlykite akciją ar dovaną

Jeigu siekiate pritraukti daugiau vartotojų, lankytojų ar tiesiog tikslinės auditorijos, savo skrajutes  kvietimą ar procentinę nuolaidą. Tokiu būdu žinosite, kiek žmonių perskaitė jūsų skrajutę ir kiek klientų pritraukėte, pasitelkiant vien skrajutes.
paverskite į papildomų galimybių pasiūlymus. Šalia pagrindinės informacijos pateikite nuolaidų kodą, išskirtinį pasiūlymą.

2 komentarai:

  1. Iš ties galiu pasakyt, kad skrajutės man išgelbėjo vakarą- labai vangiai rinkosi žmonės į parodą, bet prieš parodą kitam mieste padalijom skrajučiu ir sutraukėm daug žmonių!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mums skrajutes irgi daznai padeda pritraukti zmoniu i organizuojamus renginius, bet juk skrajuciu dazniausiai prireikia greitai, tai renkames spaustuves, kuriose viską gali uzsakyti internetu bet kuriuo paros metu. Esam isbande jau ne viena varianta, bet neseniai isbandeme spaustuve KLIK ir nenusivyleme - ofsetines spaudos kokybe ir pristatymo terminas buvo labai geri, skrajutes uzsakeme ir gavome labai greit!

    AtsakytiPanaikinti