Pirminė skrajučių ir vizitinių kortelių paskirtis
yra paprasta – perduoti informaciją, Tačiau mes neprivalome tuo apsiriboti. Pateikiame jums 7 būdus, kaip išnaudoti
vizitinės kortelės ar skrajutės formatą kuriant sėkmingą kampaniją ir kaip būti tikriems,
kad vos perskaityta skrajutė neatsidurs šiukšliadėžėje.
![]() |
Nuotr. Pinterest.com |
Išnaudokite skaitmeninės informacijos potencialą su QR kodu. Interaktyvumas yra tai, ko daugelis žmonių ieško kasdieniuose dalykuose. Įterpkite QR kodą į vizitinę kortelę ar skrajutę ir perkelkite savo vartotojus į skaitmeninį pasaulį. Susikurti QR kodą, vedantį į jūsų tinklapį, galite visiškai nemokamai naudodami www.qrstuff.com. Taip vartotojus galėsite nukreipti ne tik į savo tinklapį, bet ir į vaizdo įrašą, elektroninį paštą, socialinių medijų paskyras, PayPal apmokėjimo puslapį ar net suteikti WI-Fi prieigą
Įterpkite nuolaidos kodą. Įterpę nuolaidos kodą į savo skrajutę suteiksite
jai papildomą vertę. Nuolaidos kodas, sudomins didesnę dalį vartotojų, o
pridėję kodui galiojimo laiką, pasieksite greitų rezultatų.
Apdovanokite lojalius klientus. Pažymėkite kiekvieną savo kliento vizitą
antspaudu ar lipduku, o surinkus tam tikrą kiekį
lipdukų, suteikite teisę paslauga galima pasinaudoti nemokmai . Tai motyvuos klientus
sugrįžti labiau, nei bet kokia reklama
![]() |
Nuotr. Pinterest.com |
Lojalumo kortelė be didelių investicijų. Jeigu norite atsidėkoti savo lojaliems klientams nuolatine nuolaida, bet nenorite daug investuoti į brangią kortelių sistemą, naudokite vizitines korteles vietoje magnetinių. Lojalumo kortelė tikrai atras vietą jūsų kliento piniginėje ir nuolat skatins sugrįžti.
![]() |
Nuotr. Pinterest.com |
Neleiskite klientams pamiršti apie vizitą. Jeigu vykdote veiklą, kur klientai lankosi pakartotinai, kitoje kortelės pusėje pridėkite langelius, vizitų laikams surašyti. Tai padės klientams nepamiršti apie apsilankymą, o pasikeitus planams, jie galės jus lengvai pasiekti vizitinėje kortelėje pateiktais kontaktiniais duomenimis. Tai padės jums ir vartotojams išvengti nesusipratimų.
Sužinokite savo klientų nuomonę. Išnaudokite kitą vizitinės kortelės ar
skrajutės pusę, įterpdami formą, atsiliepimui palikti. Rašydami atsiliepimą,
vartotojai galvos apie patirtas geras emocijas, o jūs sužinosite savo
stipriąsias ir silpnąsias vietas. Įterpkite laukelį el. paštui įrašyti ir
neleiskite savo auditorijai praleisti geriausių pasiūlymų.
Paverskite tai žaidimu. Jeigu vykdote veiklą, susijusią su vaikais, leiskite jiems žaisti. Įterpkite žaidimo elementų kitoje skrajutės pusėje. Leiskite jiems nuspalvinti paveikslėlį, pridėkite origami instrukciją ar kirpimo linijas, kaukei pasidaryti. Taip jūsų skrajutė įsimins ilgam laikui ir bus panaudota prasmingai.
Naudodami
nuolaidos kodus, unikalias nuorodas galite lengvai stebėti vartotojų srautą,
lojalumo kortelės akivaizdžiai parodys kaip dažnai klientai yra linkę sugrįžti.
Geriausia yra tai, kad vizitinės kortelės bei skrajutės nereikalauja didelių
investicijų bei laiko sąnaudų. KLIK sukurtus šablonus personalizuosite vos per
kelias minutes, o už 1 000 A6 formato vienpusių skrajučių sumokėsite kiek
mažiau nei 25 eurus.
![]() | |
KLIK skrajučių maketavimo įrankis |
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą