2013 m. rugpjūčio 5 d., pirmadienis

Verslo kalendoriai gali dirbti ne tik įmonės įvaizdžiui



Komunikacijos pasaulyje prekinio ženklo atpažinimas yra labai svarbus. Kuo daugiau kartų verslas turi galimybių iškomunikuoti savo informaciją vartotojui, tuo jis turi didesnes galimybes naujam ar pakartotiniam verslo sandoriui. Vienas iš metodų kaip tai padaryti, - pagaminti įmonės verslo kalendorių.

Koks turėtų būti reprezentatyvus viršelis
Kuomet kalendoriaus tikslas tampa įmonės reprezentavimas, rikodariniai vaizdo sprendimai, kurie dedami ant kalendoriaus viršelio ar pridedami prie kiekvieno mėnesio, turėtų tinkamai atvaizduoti norimą idėją. Teisingas kalendoriaus tipas su netinkamu vaizdu nepasieks tikslo. Atspausdintas paveikslėlis turėtų jaudinti į jį žiūrintį vartotoją. Taip pat jame turi būti integruotas įmonės ar verslo logotipas, kuris “įsirašo” gavėjo pasąmonėje, jei vaizdas pasiekia žiūrinčiojo jausmus.

Kalendoriai vertingi Jūsų klientams
Didžiausia priežastis, kodėl kalendorių gamyba turėtų būti įtraukiama į marketingo planą yra ta, kad kalendoriai yra naudingi Jūsų klientams. Atvirkščiai nei atviruką, kurį Jūs siuntėte praeitą savaitę, kalendorių sunku išmesti. Žmonės mėgsta kalendorius gauti dovanų, jie naudoja juos darbe, namuose ir net savo automobiliuose (pvz. stalinius kalendorius). Ir lyginant su atvirukais, į kuriuos klientas pasižiūri kartą, kalendorių su Jūsų įmonės logotipu, elektroniniu pašto adresu ir telefonu, jie naudos ištisus metus.

Verslo principai į kuriuos reiktų atkreipti dėmesį gaminant kalendorius:
- Kiekvienas mėnuo tai unikalus būdas reklamuoti produkciją, siūlomas paslaugas ir įmonę;
- Kalendorius suteikia 12 skirtingų galimybių parodyti klientams produktų ypatumus;
- 360 dienų per metus atspindi prekės ženklo įvaizdį, kurį įmonė propaguoja;
- Kalendoriai gali informuoti vartotojus apie sezoninius pasiūlymus;
- Gali būti rodomos skirtingos paslaugos teikiamos skirtingais metų periodais;
- Kalendoriai veikia kaip dinamiška reklamos platforma, kadangi pereidamas nuo vieno mėnesio prie kito, vartotojas gali rasti skirtingus pasiūlymus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą