2013 m. lapkričio 13 d., trečiadienis
TOP patarimai maketuojant nepriekaištingą spausdintinę reklamą
Internetinė reklama Lietuvoje vis dar populiarėjantis reiškinys, bet daugelyje įmonių spausdintinė reklama užima reikšmingą vietą jų rinkodarinėse strategijose. Šiame straipsnyje atskleisime geros spausdintinės reklamos maketavimo paslaptis.
Efektyvios reklamos maketavimas yra raktas padedantis jūsų produktui ar paslaugai įsibrauti į vartotojo mintis. Nuo to momento, kai nusprendėte kuris reklamos kanalas yra geriausias, jums reikia pagaminti reklamą, kuri būtų įtaigi ir įsimintina Jūsų vartotojams. Puikus skelbimas bus įsimenamas ilgam laikui (pvz. Camelia vaistinė).
Besireklamuojantys dažnai daro klaidą manydami, kad skelbimai lentose ir stenduose yra daug efektyvesni už spausdintinę reklamą. Tačiau taip nėra. Abu reklamos kanalai turi specifinius reikalavimus ir taisykles, kurios įgalina verslus išgauti maksimalią naudą iš jų kūrybingo maketo ir aplinkos panaudojimo.
Taigi išskirsime kelis patarimus kaip sukurti geriausią plakato ir spausdintinės reklamos maketą:
Plakatai
Kokios svarbiausios taisyklės negalima pamiršti kuriant plakato maketą?
Dažnas ekspertas pritaria, kad svarbiausia taisyklė plakatų maketavime – paprastumas. Turite nuspręsti, kas Jūsų pranešime svarbiausia ir sutelkti į tai dėmesį. Paprastumas – nereiškia nuobodumą. Paprastumas su tam tikrais „posūkiais“ pasiteisina. Mėgaukitės maketuodami savo plakatą ir jūsų auditorija su malonumu į jį žiūrės.
Vidutiniškai skaitytojas praleidžia apie 3 sekundes žiūrėdamas į jūsų plakatą. Bet jei jį „įtrauksite“, jie žiūrės į jį ilgiau. Suteikite jiems pagrindą apie ką nors pakalbėti ir jie prisimins tai kelias savaites, kartais ir visam.
Iš tikrųjų kūrybinis procesas prasideda daug anksčiau nei jis užrašomas ant popieriaus. Pirmiausia, turi būti suvokiama plakato vieta, tada gali būti užduodami sekantys klausimai. Taip pat nepaprastai naudinga žinoti kokie yra jūsų vartotojai ir potencialūs klientai, ir kokiu tikslu į juos kreipiamasi.
Laikraščiai ir žurnalai
Kokios svarbiausios taisyklės negalima pamiršti maketuojant skelbimą spaudai?
Dauguma tiki, kad pirmas dalykas kurį reikia padaryti prieš pradedant maketuoti skelbimą leidiniui yra informacijos surinkimas apie tuos, kurie žiūrės tą skelbimą. T.y. turite suprasti kaip jūsų skaitytojai linkę elgtis.
Po to, kaip suprasite skaitytojų elgseną, jūsų mintys turi būti sutelktos į vartotojų dėmesio patraukimą. Skelbimai nėra žurnalo „žvaigždės“, todėl reikia pasistengti, kad jie būtų pastebėti. Skelbimai turi ne tik kovoti dėl dėmesio, bet taip pat sustabdyti skaitytoją nuo puslapio pervertimo ir perėjimo prie kitos publikacijos. Vieni rinkodaros profesionalai pataria skatinti vartotojo veiksmą, kiti stengtis savo turinį susieti su vaizdu ar su straipsnio, ar leidinio tema ir taip padidinti skelbimo apeliaciją į auditoriją.
Neapkraukite skaitytojo – įsitikinkite, kad jūsų žinutė glausta ir išsami, ir kad Jūsų antraštė yra aiški ir akį traukianti.
Yra teigiančių, kad žmonės neskaito reklamų laikraščiuose. Tai yra trukdžiai... Dar kartą apsvarstykite, ką norite pasakyti ir tada apgalvokite geriausią pateikimo būdą. Jūsų reklama turi koncentruotis į tai, ką jūsų vartotojai norėtų žinoti, kokią naudą jiems siūlo jūsų produktas ir kokį nuostabų pasiūlymą jūs reklamuojate.
Daugiau patarimų?
1. Būkite kitoks. Būkite pasiruošęs „zagint“, kai jūsų konkurentai „zigina“. Netikėtumas labiau pritraukia dėmesį nei turinys ar išdėstymas.
2. Mėgaukitės. Jei jūs džiaugiatės plakatų gamyba, žmonės džiaugsis juos skaitydami.
3. Priverskite žmones nusišypsoti – tai reiškia, kad jie bus labiau linkę prisiminti žinutę.
Verta investuoti šiek tiek laiko ir padaryti tyrimą su esamais ar potencialiais vartotojais, kad sužinoti, ką jie galvoja apie Jūsų sukurtą reklamą. Ar jiems patinka? Kokias mintis reklama sukelia apie jūsų įmonę? Ar jie pastebėtų šią reklamą gatvėje ir laikraštyje? Ar jie jaučiasi įtakojami atlikti veiksmą?
Įsitikinkite jūsų produkto ar paslaugos siūloma nauda vartotojui. Jei skelbimas įtikins juos, kad siūlote tai be ko jie šiuo metu negali išsiversti, jūs „pagausite susidomėjimą“ ir paskatinsite kažką dėl to daryti.
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą