2013 m. gruodžio 2 d., pirmadienis
Efektyvaus reklaminio skelbimo maketas
Reklama spausdintiniuose laikraščiuose ir žurnaluose gali būti labai veiksminga. Tačiau sukurti efektyviausią spausdintinės reklamos maketą, kuris išsiskirtų iš daugelio kitų yra tikras menas. Vartant bet kurį B2B leidinį matote, kad jis prigrūstas reklaminių skelbimų, kurie tarpusavyje varžosi dėl skaitytojo žvilgsnio. Todėl labai svarbu suprasti maketavimo principus kad skelbimą padaryti viliojantį, suprantamą ir reikšmingą vartotojui.
Taigi, pateiksime 4 patarimus kaip sukurti išskirtinį skelbimo maketą
Naudokite paprastą išdėstymo schemą
Perkrauti ir netvarkingi skelbimai nutraukia skaitytojo dėmesį, nes akims sunku rasti tai kas parduodama. Paprasti maketai siunčia suprantamą ir glaustą žinutę, kuri lengviau pagauna skaitytojo žvilgsnį, o tai yra pirmasis reklaminio skelbimo tikslas.
Naudokite aiškius šriftus
Makete naudojami itin dideli šriftai gali būti nepatrauklūs skaityti. Naudodami mažesnius šriftus ir teisingai juos išdėliodami, padarysite informaciją geriau „virškinamą“ ir paskatinsite skaitytoją pradėti skaityti. Taip pat yra įrodyta, kad spausdintinėje medžiagoje „serif’ šriftus vartotojams paprasčiau skaityti 4 kartus, nei „san-serif“ šriftus. Be to, reikia nepamiršti teksto ir grafikos santykio. Stenkitės tekstą išryškinti labiau nei paveiksliukus, kitaip tekstas gali tapti neįskaitomas.
Laikykitės loginės skelbimo sekos
Natūraliai akys pradeda skanuoti puslapį nuo viršaus iš kairės pusės ir juda link dešinės į apačią. Efektyviausi skelbimai padeda tęsti šią kelionę išdėstydami tekstus pagal natūralų akies „maršrutą“ puslapiu. Prisitaikydami prie skaitytojo įpročių (taip pagerindami savo skelbimo efektyvumą) nepamirškite užtikrinti, kad skaitytojas neturės plaukti prieš srovę.
Išryškinkite privalumus
Visada susikoncentruokite į naudą, kurią klientas gaus įsigijęs jūsų produktą / paslaugą. Labai paprasta nuklysti nuo naudos, tačiau tai yra vienintelė priežastis, kodėl klientas turėtų vargintis ir skaityti jūsų skelbimą. Taip pat išlaikykite žinutę paprastą, be techninio žargono. Apstulbsite sužinoję, kiek nedaug žmonių supranta žargono žodžius, kurie atrodo savaime suprantami. Tai taip pat apimą jūsų tikslinę auditoriją.
Jei nekuriate reklaminio skelbimo patys ir perkate maketavimo paslaugas reklamos agentūroje ar iš laisvai samdomų specialistų, įsidėmėkite šiuos patarimus. Gavę tarpinį maketą tvirtinimui, pažiūrėkite ar jis tikrai atitinka išvardintus kriterijus. Taip pat, kad skelbimas sulauktų didesnės sėkmės, nepamirškite remtis ir kitais informacijos pateikimo ir maketavimo principais.
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
dar būtina žinoti skirtumus, kaip pardavinėti fiziniam asmeniui ir kaip pardavinėti verslui. tam yra mokymų grizliometodas.lt, pasidomėkit plačiau
AtsakytiPanaikinti